Suma podjazdów to 19600 metrów.

• Sprzęt Merida

Ruda w deszczu

Niedziela, 10 czerwca 2012 · dodano: 11.06.2012 | Komentarze 0

Jako że góry znów Nam nie wyszły... z powodu deszczu, postanowiliśmy pojechać gdzieś w okolice. Humory trochę zwarzone z powodu rozbieżności rowerowych preferencji; i z powodu mojego nienadążania zwyczajnie... W końcu jaki-taki konsensus; trochę szutropiasków w rudzkich lasach i popiołowe hałdy na które próbowaliśmy wchodzić ale świadomość istnienia popiołowej próżni pod cienką skorupą i pusty dźwięk jaki rozlegał sie po tupnięciu skłonił Nas do szybkiego opuszczenia niebezpiecznej strefy. Za to niebezpieczna strefa nie zamierzała opuścić Nas, i jeszcze na hałdzie usłyszeliśmy pierwszy grzmot, co oczywiście natychmiast dodało mi skrzydeł... jeszcze doszła wściekłość że nie ma sie gdzie schronić i że zmuszona zostałam do jazdy gdy szalała burza nad głową, stres potworny bo lęku przed piorunami nie umiem się pozbawić. W końcu jakiś przystanek na Halembie; przeczekali. Potem już tylko padało więc ruszyliśmy w drogę powrotną, a ulewa wciąż się natężała by w Pawłowie osiągnąć swe apogeum. Jechało się super, ciepły deszcz. Zabrzu na ulicy rzeka; miła fontanna spod kół auta- wiem, ze to ściek, ale z ulicy woda była cieplejsza niż deszcz, wszystko i tak totalnie mokre więc prysznic z kałuży od stóp do głów był tym razem przyjemnym doznaniem. Za to kierowca się przeraził, widząc co narobił... ;P