Z naksiem

Rychleby-Super Flow!!!

Niedziela, 7 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 0

Eh, byłam w raju! :)
zrobiliśmy dwie pętle bo trasa Flow okazała się absolutnie zajebiaszcza. godzina podjazdu i godzina zjazdu; fenomen Rychlebskich Ścieżek. Na zjeździe nie trzeba byo robić nic tylko dobrze się bawić, trasa prowadziła sama, kręta, pełna hopków, rynien, band... absolutny geniusz. Koniec, bomba, kto nie był, ten trąba ;P

Masa Gliwice

Piątek, 5 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 0

Na pół Masy, na Lotnisko, tam krąg rowerowo-towarzyski z browarkiem i powrót.

Kategoria Towarzysko, Z naksiem

Katowicka Noc Swiętojańska

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 23.06.2013 | Komentarze 0

W towarzystwie naksia i Kiry pojechaliśmy na rowerową imprezę w Parku Chorzowskim. Nie zdążyliśmy na pierwszy przejazd, posiedzieliśmy z godzinkę , oglądając zawody różne i takie tam, załapaliśmy się na kawałek koncertu niewiadomokogo przez płot po czym nastąpił drugi przejazd w świetle latarek. Urwaliśmy się w połowie i powrót; po nocnych ulicach. Piękne to było :)

Kategoria Towarzysko, Z naksiem

Święto Cykliczne

Niedziela, 9 czerwca 2013 · dodano: 13.06.2013 | Komentarze 2

Pojechaliśmy spotkać paru znajomych, posiedzieć na słońcu, pobrowarować, pogapić na Radiostację... Wszystko sie udało zrealizować; spalenizna ramion gratis ;) Od wycieczki oderwaliśmy się na samym prawie początku bo nie o przejazd Nam chodziło. Gdy do imprezy dołączyła cała Śląska Masa Krytyczna czyli prawie 400 luda, zaczęliśmy pomału się zwijać żeby było jeszcze co zbierać z ramion ;p
Dobrze że w końcu pogoda jak należy w czerwcu. Choć narzekaniom że gorąco końca nie było, ale taka już Nasza polska natura:)

Chorobowo

Sobota, 8 czerwca 2013 · dodano: 08.06.2013 | Komentarze 0

Złamało przeziębienie, ale żal było pogody na siedzenie w domu. Skoczyliśmy do Platana odebrać z reklamacji pompkę i licznik- wszystko nowe, z nowymi paragonami :)
A potem do Chemika potowarzyszyć w remoncie.

Hołda Race

Niedziela, 26 maja 2013 · dodano: 26.05.2013 | Komentarze 0

W ramach rozjazdu, integracji i przyjemności pojechaliśmy kibicować Chłopakom do WPKiW. Trasa tam kiepska, strasznie rwana i wymuszone tempo które nie było mi potrzebne po wczorajszych przeprawach...
Robert już był po zawodach, poszło Mu genialnie bo zajął 2 miejsce. Natomiast cała reszta w składzie Tomek, Piotrek, Przemek i Marcin szykowali się do startu. Obejrzeliśmy pierwszy zryw a potem pojechaliśmy szukać fajnego miejsca do kibicowania. Srednio z tym było bo nie wiedzieliśmy gdzie znajdują się najlepsze zjazdy ale przy trzeciej zmainie miejsca trafiliśmy jako tako na mały zjeździo. Tomek 12, tyle wiem reszty wyników nie monitorowałam bo były z tym problemy.
Powrót sama, więc spokojnie i bez nerwów ;)

Gra miejska

Niedziela, 12 maja 2013 · dodano: 12.05.2013 | Komentarze 2

Studenciaki z Gliwic organizowali imprezę na orientację więc postanowiliśmy dołączyć, mimo zapowiadanych opadów na cały dzień. Jarq wzmocnił drużynę i ruszyliśmy w miasto ścigać się; jak to w Gli bywa impreza organizacyjnie trochę masakra bo w dwa miejsca dotarliśmy wcześniej niż organizatorzy więc była mega dezorientacja.. Ale nie zaszkodziło Nam to wygrać o czym w zasadzie zdecydowała ostatnia długa prosta do Łabęd. Tam długie oczekiwanie na "dekorację" a w międzyczasie mnóstwo zabawy: ściganie na kajakach, przejazd motorówką i strzelanie do balonów, a potem hit- kibicowanie zawodom typu wyścig na byle czym; kupa śmiechu i podziwianie ludzkiej inwencji, odwagi i szaleństwa. postanowiliśmy za rok wystartować jak już wymyślimy byleco ;) może tratwa z rur kanalizacyjnych albo kół rowerowych na pływakach; się zobaczy. Dziś najlepsza była łódź na zbiornikach paliwa z MIG-a, skąd oni to wytrzasnęli? :p
Powrót w deszczu, chwilami ulewnym. Zawsze zaskakuje mnie że tak bardzo człowiek nie chce zmoknąć i unika się generalnie deszczu, a tak naprawdę podczas jazdy się tego w ogóle nie czuje. Dopiero ściąganie mokrych ubrań, brr, uświadamia nieprzyjemność sytuacji.
Zajefajny dzień, fajne imprezy i świetni ludzie dookoła; a tydzień Igrów dopiero się zaczyna :D:D

Ogień

Niedziela, 17 marca 2013 · dodano: 20.03.2013 | Komentarze 0

Pierwszy ogień, w czasie drogo zmroziło poliki a z powrotem palce. Ogień palić się za bardzo nie chciał; ale ogólne wrażenie super a wniosek jeden- nawet nie zdawałam sobie sprawy jak bardzo tego brakowało :) I tylko celność siekierką trzeba znów wypracować bo sobie coś poobcinam... ;p

Kategoria Ogień, Z naksiem

10,5

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 03.03.2013 | Komentarze 0

Mała przebieżka w celu sprawdzenia jak przekłada się trenażer na prawdziwą jazdę. Słabo się przekłada. Niemniej fajnie było się przewieźć "na kole" mimo że jeszcze zimno

Zimowanie

Poniedziałek, 11 lutego 2013 · dodano: 12.02.2013 | Komentarze 3

Aby się odezwać, a nie przynudzać, kilka aktualności :P
Siłownia. Godzina na rowerze i druga marszu pod 12-procentową górkę, czyli kwintesencja kolarstwa górskiego w moim wydaniu :p Bo pedałować nie zawsze się chce tudzież nie zawsze się da.
Szlag już jasny trafia choć to dopiero drugi tydzień kręcenia na stacjonarnym ze wzrokiem utkwionym w jeden punkt i obserwowania wskazań pulsometru. Teraz przynajmniej przestawiono rowerki naprzeciw bezdźwięcznego tivika; można powiesić oko na Klanie czy Teleekspresie. Szlag drugi trafia podczas hurtowego łykania czwartego sezonu drugiego czy trzeciego już tej zimy serialu podczas niekończących się wieczorów. Brakuje powietrza, wiosny, życia po prostu.
Tak więc wałkujemy temat biegania w miejscu i jeżdżenia w miejscu i wszystko wydaje się zamrożone w martwym punkcie, a wiosny nie widać tylko śniega coraz więcej. Nie to, żebym nie lubiła śniega... ale już nie w tym sezonie :)
Ach, i jeszcze ten cały pomysł z budowaniem bazy i jazdą w tlenie...doprawdy przez godzinę w tętnie 140 naprawdę nuda moze zabić. To se ne da :)
Cóż za malkontencki wpis. Gorszy to chyba tylko po maratonie w Wałbrzychu mi się udał :P Byle do wiosny, do wiosny...