• Sprzęt Merida

Tłentynajn, tłentynajn:D

Środa, 13 czerwca 2012 · dodano: 13.06.2012 | Komentarze 1

Dostałam dziś do testowania Meride 29 1000. Zależało mi żeby pojeździć bo ostatnio jakoś bardzo odżył ten temat w otoczeniu, często budząc wiele kontrowersji; poza tym dawno już sobie to obiecywałam. Wysępiłam to cacko na cały weekend, bo wiem że dopóki porządnie nie pojeżdżę po górach to nie będę wiedzieć nic.
Rundka do parku; na szybko bo burza nadciągała i wiadomo co w związku z tym… Tak jak przy fullu; uśmiech nie schodził mi z ryjka a w głowie myśl jedna: ale to zapierdziela!
Asfalt- wiadomo. Szybko. A w terenie szybko i gładko… ścieżki jakby się wyprasowały ;) Przejechałam wycinkę pod DTŚ (czyt. kłębowisko gałęzi na wertepach po gąsienicach buldożerów) nawet nie zwalniając specjalnie; xc dawno by się zadławił na tym. Jedynie na błocie jakiś masakryczny uślizg opon; albo opony ciulate- a są średnio terenowe- albo po prostu ten typ tak ma, no nie wiem, przez większą powierzchnie styku… pieron wie.
W każdym razie przede mną kilka dni zaprzyjaźniania się z żelastwem i zobaczymy co to warte- roboczo. Albo będzie z tego miłość, albo nie :P