• Sprzęt Merida

Techniczna

Wtorek, 14 maja 2013 · dodano: 14.05.2013 | Komentarze 0

Po wczorajszej twardej jeździe przyszedł czas na traskę bardziej przystępną; płaską i długą. W miarę możliwości ;)
Poodwiedzałam stare kąty. Terenem przez lotnisko, zdewastowaną przez gąsiennice drogą (po której kiedyś toczyło się gładko jak po stole) do dawno nie odwiedzanej mekki lansu, spinania łyd i królestwa rolkarzy- technicznej drogi przy aczwórce.
Trzeba przyznać, że trudno znaleźć bardziej motywujące środowisko do jazdy w promieniu wielu kilometrów :) Pomijając już szosy, które zazwyczaj znikają w oddali, kręci się sporo luda i nie można odpuścić. O, albo gdy się wyprzedzi Adidaska pomykającego swoim tempem na wylśnionym Krossiwie albo nawet Kjubie, to gdy tylko zorientuje się że wzięły go "cycki" przez najbliższe parę kilometrów będzie wisiał na kole no i honor nie pozwoli na zejście ze średniej choćby o kilometr i choćby pod górę... Ale i tak wolę drugą nację, która w odwecie wyprzedza zanim miną dwie minuty i ciśnie ile sił by następnie znaleźć najbliższą drogę w prawo, skręcić tam i umrzeć :p
No ale wracając do motywacji, to brakowało mi tej atmosferki i postanowiłam zaglądać częściej w to miejsce, bo oznacza ono 16 km nieprzerwanej jazdy z optymalnym natężeniem. Dziś już czułam że foremka się stabilizuje, kopyto nawet podaje i choć wiadomo że w Złotym orłem nie będę to może na następne edycje się uda zmotywować i pokazać lepszy styl. Tak mi dopomóż :)