Takie tam Gliwice...

Poniedziałek, 14 maja 2012 · dodano: 15.05.2012 | Komentarze 0

Do Gliwic na spotkanie, okrężną drogą bo ciągnęło na rower niesamowicie, zresztą rozsądek podpowiadał trening przed sobotą bo ostatnio kiepściutko, kiepściutko... Albo brak czasu albo pogody . Więc Przyszowice, Gierałtowice. Przed Bojkowem w teren i tak aż do lotniska, bo wiadomo ze asfalt nuży..;P Z Gliwic powrót przed 23.
Oceniając wczorajszy występ jestem w stanie stwierdzić, że Wałbrzych nie będzie moim najmocniejszym startem ;/ Zapuściłam formę. Pozostaje jeszcze kwestia napędu, który już przestał pełnić funkcję absolutnego ewenementu działającego wbrew wszelkim zasadom fizyki i w końcu zaczął nawalać. Łańcuch już jest, dziś Miś zrobił niespodziewajkę i przyniósł LX :D:D Korba już się sprowadza z Wawy, a Mariusz może dostarczy do piątku kasetę... Byłoby fajnie, bo skacze już tak ze trudno jeździć; w Złotym jedyną glebę zaliczyłam właśnie przez to że łańcuch przeleciał przez zęby. Nowy napęd to mam nadzieję ostatnia rzecz którą muszę wymienić w tym sezonie. Dziś montaż nowej osi w piaście z tyłu, potem to już tylko jeździć :)