• Sprzęt Merida

Rachowice Ścieżka MTB z Nati

Czwartek, 17 maja 2012 · dodano: 17.05.2012 | Komentarze 0

Postanowiłyśmy z Nati w końcu razem potrenować w terenie, bo jak dotąd jeszcze Nam to nie wyszło :p
Przez Sośnicę do Gliwic, po Nią i na ścieżkę za POCH-em, klasyczna traska na Łączę. Wiało w twarz, i to mocno wiało, do tego zimno dość, więc Nasze zapędy w rozpędzaniu były dość szybko hamowane ;)
Za "krowiarnią" las więc już było lepiej. W Rachowicach pojechałyśmy na ścieżkę dydaktyczną, bo taki był Nasz cel, i zrobiłyśmy pętelkę po tamtych wąwozach, mostkach, singlach i schodkach po których jeździć się nie da. Fajnie było, już zapomniałam jakie to ciekawe miejsce, szkoda że nie wszystko do podjechania...
Pokręciły i powrót tą samą trasą tym razem już z wiatrem w zad.
A na światłach na Nowym świecie, dzięki nataliowej ambicji ścigania wszystkiego co się na dwóch kółkach porusza, poznałam kolegę ze swojego teamu :) gadka szmatka i w ciągu jednej zmiany zdążył zapytać gdzie jeździłyśmy i czy jesteśmy "zrzeszone" oraz pochwalił się ze jeździ w BIKEHEAD-zie, co wywołało u mnie opad szczęki i wytrzeszcz gałek i stwierdzenie że ten świat jednak mały ;p
Kolega okazał się być Olkiem, nie miałam okazji wcześniej poznać, przelotnie jakoś tylko. Nie miał niestety czasu na pogawędki, przy okazji nadrobimy ;)
I to wszystko na jednym czerwonym :P
Nati odprowadziła do Zabrza żeby dystans wyszedł po równo.