• Sprzęt Merida

XC Mikołów

Niedziela, 23 czerwca 2013 · dodano: 23.06.2013 | Komentarze 0

Krótki, intensywny ścig. Można by myśleć, że po parku to będzie lajtowe i nudne. Jednak trasa bazowała na sporym uskoku terenowym związanym z rzeczką; więc było bardzo zróżnicowanie. Było kilka bardzo stromych podjazdów i zjazdów, dwa razy głęboka rynna, schody i takie tam atrakcje. Nad jedną z nich potknęłam się i spadłam z siodełka; zdążyłam wypiąć się z pedałów ale nie zdążyłam zeskoczyć a grawitacja ciągnęła w dół i pokonałam dość pionowy zjazd w niesamowity sposób- zbiegając nad ramą. Wylądowałam w krzakach, ale o dziwo bez gleby ;) mistrzostwo świata w zjeżdzaniu w stylu rozpaczliwym. Ponoć jest filmik, ale nie wiem czy chcę oglądać :p
Ujechałam się na maksa. Drugie okrążenie ostrożnie bo jakoś znów zeszło powietrze i na każdej krawędzi czułam dobicie do obręczy. Ale to nic nie zmieniło bo nie miałam raczej szans dogonić konkurencji, nikt mi też nie zagrażał. Wynik- 3 na 5. Nieźle, lecz bez szału. Ale podium cieszy :) Na pudle też stanął Robert- także 3, Podobnie jak Julka która walczyła na małych pętelkach. Dla mnie bohaterem dnia jest Mariusz, który miał swój debiut w xc i wystartował z takim ogniem że prowadził stawkę przez pół pierwszego okrążenia, masakra jak zapieprzał... a w dół to po prostu frunął. Wywalczył 4 miejsce w kat i 5 open; świetny wynik mimo że najmniej fortunny dla zawodnika. Andżelka za to pokazała klasę jako fotoreporter, udokumentowała jak Mariusz lata ;p